Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 kwietnia 2012

Kochani....dzisiejszy post trochę inny od pozostałych - dzisiejszy dzień jak i wczorajszą noc przeznaczyłam na pisanie pracy licencjackiej - no ale jak to zazwyczaj bywa długo tak nie wytrzymałam i .....upiekłam MUFFINY!!! 
Oj tak się stęskniłam za muffinkami w Irlandii i przepyszna kawką w Costa Coffee......ale już nie długo będę mogła tego skosztować i spotkać się ze znajomymi których mocno ściskam i całuję ;-) A oto fotek z mojego "Muffinowego Szaleństwa" !


upiekłam jogurtowe i owsiane z bananem i rodzynkami - także jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam!!! 
A do tego zapraszam do posłuchania nowej płytki Nory Jones - oczywiście jak ją lubicie- ja uwielbiam !!! niedługo urodzinki, więc .....;-)
Płyta zatytułowana "Little Broken Hearts".






3 komentarze: